Geluid-worden

Om mijn denken te bevrijden word ik geluid; becoming-sound, devenir-son.
Hierbij laat ik me inspireren door het boek ‘Nietzsche et la philosophie’ van Gilles Deleuze. De eerste 16 tracks, die gebaseerd zijn op de 16 hoofdstukken van het eerste deel van het boek, ‘Le tragique’, kunt u hier beluisteren:

Momenteel ben ik bezig aan het tweede deel: ‘Actif et réactif’. Dit deel zal uiteindelijk 15 tracks tellen, gebaseerd op de 15 hoofdstukken van ‘Actif et réactif’.

U kunt het project hier volgen op Facebook.

3 Comments on “Geluid-worden”

  1. Florian says:

    Ik zocht naar wat goeie muziek voor tijdens het lezen van mijn boek… en als bij wonder bestaat er ook een muzikale versie van dat zelfde boek… En het valt mij nog in de smaak ook!


Leave a Reply

